بازار

آموزش طراحی سایت در تبریز

در دوره آموزش طراحی سایت در تبریز تمامی دانش و اطلاعاتی را که برای طراحی یک وبسایت وردپرسی احتیاج دارید ، در اختیارتان قرار می گیرد. در دوره وردپرس شما یاد می گیرید چگونه با استفاده از قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوای جهان ، کاربردی ترین و کاربرپسند ترین ، زیباترین و خوش استایل ترین ، امن ترین و مطمئن ترین صفحات وب را طراحی نمایید.

وردپرس این امکان را به شما می دهد که تمامی این کارها را بدون حتی یک خط کدنویسی انجام دهید. پس اگر از برنامه نویسی وب چیزی نمی دانید ، اصلاً نگران نباشید. این دوره مخصوص خود شماست!

چرا در دوره وردپرس ثبت نام کنیم

مطئناً از اهمیت داشتن یک وبسایت قدرتمند در حوزه دیجیتال مارکتینگ اطلاع دارید. بنابراین بیشتر از این راجع به این مبحث صحبت نمی کنیم. اما مسئله اینجاست که چرا باید برای طراحی یک وبسایت از وردپرس استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت وردپرس امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد که اکثر نیازهای ما را در زمینه طراحی وبسایت ، بدون احتیاج به کدنویسی و به بهترین شکل تأمین می کند. اما چگونه؟

مزیت های مهم وردپرس

1- انعطاف پذیری بالا

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که در مقایسه با رقبای خود ، دارای بیشترین انعطاف پذیری می باشد. به وسیله وردپرس می توان زیباترین و کارآمدترین وبسایت های شخصی ، خبری ، فروشگاهی ، شرکتی و … را به بهترین شکل و در کمترین زمان طراحی کرد.

2- وردپرس قدرتمند ولی ساده

وردپرس در عین قدرتمند و کارا بودن ، یک سیستم مدیریت محتوای ساده و قابل فهم است که امکان راه اندازی ، مدیریت و پشتیبانی انواع وبسایت های را برای ما به سادگی و بدون نیاز به کدنویسی ، فراهم ساخته است. لازم به ذکر است وردپرس از بسیاری از زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

3- پنل مدیریتی قدرتمند

وردپرس دارای یک پیشخوان مدیریتی بسیار قدرتمند و کارا است که به واسطه ابزارها و امکاناتی که در اختیار ما می گذارد ، کار کنترل ، مدیریت و پشتیبانی وبسایت و تمامی محتواهای موجود در آن را برای ما بسیار ساده و روان می سازد.

4-  وردپرس مدرن و زیبا

وردپرس دارای قالب های فوق حرفه ای و زیبایی است که اکثر آن ها به دلیل مجهز بودن به یک پنل تنظیمات کارآمد ، امکان سفارشی سازی قالب را به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی برای ما فراهم می کنند. این یکی از اصلی ترین نقاط قوت وردپرس در مقایسه با سایر CMS هاست.

5- امنیت مثال زدنی

وردپرس بر خلاف بسیاری از گفته ها و شنیده ها ، دارای یک سیستم امنیت قدرتمند است. و همچنین با استفاده از بسیاری از افزونه های حوزه امنیت ، می توان این سیستم را مطمئن تر نیز ساخت.

6- افزونه های فراوان (Plugins)

بیش از 30 هزار افزونه مختلف برای وردپرس وجود دارد که هر کدام در حوزه های مختلفی می توانند امکانات بسیار جالب و خاصی را به سایت ما اضافه کنند. این افزونه ها روز به روز توسط توسعه دهندگان وردپرس در حال گسترش و به روزرسانی می باشند. و تعداد آن ها نیز همواره در حال افزایش است.

7- منبع باز بودن

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است. به این معنی که توسعه دهندگان وب به راحتی می توانند با دسترسی به کدها و فایل های وردپرس ، ضمن توسعه و گسترش این سیستم مدیریت محتوا ، با اعمال تغییرات خاص ، آن را اصطلاحاً شخصی سازی نمایند.

8- وردپرس همیشه بروز است

سیستم مدیریت محتوای وردپرس همواره درحال بروزرسانی و توسعه می باشد. قالب ها ، افزونه ها و سایر ابزارهای وردپرس نیز توسط هزاران توسعه دهنده این سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان ، همواره درحال بروزرسانی هستند.

9- وردپرس پادشاه سئو

بدون شک وردپرس یکی از بهترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا (شاید هم بهترین و قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا!) در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. ناگفته نماند در حوزه سئو و بهینه سازی افزونه های فوق العاده کارآمدی نیز برای وردپرس وجود دارد.

10- اعتبار جهانی

بیش از 80 میلیون سایت ها در سراسر جهان وردپرسی هستند!  جالب است بدانید بسیاری از وبسایت های مهم و معتبر از جمله وبسایت رسمی کشور سوئد ، وبسایت شرکت مرسدس بنز ، وبسایت شرکت سونی موزیک ، وبلاگ ناسا ، وبسایت خبری نیویورک تایمز و بسیاری دیگر از وبسایت های معروف دنیا در شمار سایت های وردپرسی قرار دارند.

و بسیاری مباحث دیگر از جمله مواردی هستند که در دوره آموزش سئو در تبریز در آموزشگاه آپادانا مورد بررسی قرار می گیرند.

پیش نیازهای دوره وردپرس

این سوال برای بسیاری از افرادی که قصد شرکت در دوره های وردپرس آموزشگاه آپادانا را دارند، ایجاد می شود که پیش نیازهای دوره وردپرس چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که برای گذراندن این دوره نیاز به گذراندن هیچ گونه پیش نیازی نیست و فقط لازم است که فرد با اصول کار با کامپیوتر آشنا باشد.

دوره آموزش وردپرس آموزشگاه آپادانا، توسط اساتید ماهر و خبره ارائه می شود. با گذراندن این دوره به صفر تا صد وردپرس مسلط می شوید.

طراحی سایت بدون کد نویسی

وردپرس ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد و امروزه محبوبیت بسیاری در میان تمامی افراد (چه افرادی که فقط می خواهند وب سایت شخصی خود را راه انداری کنند و چه افرادی که به صورت پروژه ای با مراکز مختلف کار می کنند) پیدا کرده است.

از جمله ویژگی های وردپرس، می توان به طراحی سایت بدون کد نویسی اشاره کرد. از آنجایی ورد پرس به کاربر اجازه می دهد که بدون کد نویسی، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کند، یادگیری آن آسان و سریع می باشد.

لازم به ذکر است که برای دستیابی به امکانات بیشتر و طراحی قالب مورد نظر در وردپرس، می توانید کد نویسی وردپرس را آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

ویژگی های وردپرس

در این قسمت قصد داریم ویژگی های وردپرس را به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم:

  • از جمله ویژگی های حائز اهمیت وردپرس می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. در واقع کاربر می تواند، بدون پرداختن مبلغی، در سراسر جهان به طور گسترده از امکانات وردپرس، استفاده کند
  • نحوه کار با وردپرس بسیار ساده است. به همین علت می توانید با شرکت در دوره های ورد پرس، وب سایت خود را طراحی کنید.
  • با یادگیری وردپرس می توانید از طریق سایت درآمدزایی کنید و موقعیت های شغلی جدیدی پیدا کنید.
  • بدون تسلط به کدنویسی، بدون حتی یک خط کدنویسی، می توانید وب سایت خود را طراحی کنید.
  • با تسلط بر وردپرس، در زمان و هزینه صرفه جویی می شود. زیرا دیگر زمان و هزینه ای صرف کدنویسی نمی شود.

آینده شغلی با یادگیری وردپرس

امروزه با یادگیری وردپرس، موقعیت های شغلی جدیدی برای خود ایجاد می کنید. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر آمار استفاده از وردپرس در جهان اندازیم، می توان گفت حدود ۴۳٪ وب، از وردپرس استفاده می کنند. از وبلاگ های خبری تا وبلاگ های سرگرمی.

با تسلط به وردپرس می توانید از طریق سایت درآمدزایی کنید و کسب و کار خود را داشته باشید. همچنین می توانید به صورت پروژه ای طراحی سایت کنید و حتی می توانید به مدیریت سایت و همچنین مدیریت محتوا مشغول شوید.

به طور کلی وردپرس می تواند برای افراد گوناگون مفید و کاربردی باشد و تمامی علاقمندان به وردپرس می توانند در این دوره طراحی سایت با وردپرس در تبریز شرکت کنند. همچنین این دوره به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و یا قصد دارند وبسایت خود را داشته باشند، پیشنهاد می شود. این دوره برای دانشجویان و مهندسین رشته های کامپیوتر نیز مفید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا