مطالب متفرقه

خرید جاروبرقی کوله پشتی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو جهت استفاده در چه محیط هایی مناسب می باشد ؟

 

 

 

خرید جاروبرقی کوله پشتی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو، که یک دستگاه مکنده صنعتی می باشد که به صورت کوله پشتی توسط کاربر حمل می شود و مناسب ترین وسیله ای می باشد که می توانید جهت نظافت محیط های پر رفت و آمد و پر از موانع و هم چنین راهروها وراه پله ها خریداری نمایید. علاوه بر محیط های ذکر شده در محیط های صنعتی بسیار کوچک که فضا کاملا توسط تجهیزات صنعتی کارگاه پر شده است و به دلیل تعداد زیاد کارکنان، پر تردد می باشد و در نتیجه فضای بسیار کمی وجود خواهد داشت و همچنین امکان استفاده از جاروبرقی های صنعتی معمولی که دست و پا گیر و قابل حمل می باشند وجود نداشته باشد، با خریداری دستگاه مکنده کوله پشتی ، همان طور که گفته شد ، دستگاه مکنده توسط کاربر حمل می شود و دیگر لا به لای دست و پا نمی باشد و نیاز به کشیدن جاروبرقی توسط کاربر نمی باشد و کاربر بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران عملیات نظافت را به نحو احسنت انجام خواهد داد و امکان برخورد و آسیب دستگاه مکنده به تجهیزات کارگاه وجود نخواهد داشت . علاوه بر این همانطور که گفته شد در محیط های پر تررد مانند متروها ، دانشگاه ها و مدارس ، مساجد و سایر اماکن مشابه به دلیل تعداد بسیار زیاد افراد در محیط ذکر شده ، امکان استفاده از جاروبرقی های معمولی که قابل حمل می باشند به دلیل این که امکان جا به جایی جاروبرقی در میان جمعیت غیر ممکن و مشکل می باشد وجود نخواهد داشت. هم چنین سیم جاروبرقی در اثر رفت و آمد زیاد عابرین ابتدا ممکن است موجب از بین رفتن لایه محافظ سیم و خرابی آن و در ضمن از نظر ایمنی برای جمعیت در حال تردد خطرناک باشد و در صورت کشیدن جاروبرقی توسط کاربر و ارتفاع گرفتن سیم جاروبرقی از زمین، موجب اختلال در تردد و در مواردی که عابرین متوجه نشوند امکان هم سقوط دستگاه مکنده و هم فرد عابر شود. همچنین در محیط هایی که به دلیل عدم دسترسی به برق و یا فاصله زیاد پریز برق از مکانی که نیاز به نظافت دارد و توسط جاروبرقی های صنعتی معمولی که با سیم برق کار می کنند امکان پذیر نمی باشد توسط دستگاه مکنده کوله پشتی که دارای باتری لیتیومی می باشد و می تواند مدت زمان مشخصی بر اساس حجم باتری و قدرت موتور، مورد استفاده قرار بگیرد و هیچکدام از مشکلات ذکر شده را به همراه نداشته باشد. در کلام آخر با خرید جاروبرقی کوله پشتی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو که یک دستگاه مکنده بسیار کارآمد و مفید می باشد که با وجود تمامی موانع و مشکلات ذکر شده، کاربر به راحتی می تواند عملیات نظافت را در تمامی محیط های ذکر شده انجام دهد.

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه واکس خانگی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو چه ویژگی هایی دارد ؟

 

 

دستگاه واکس خانگی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو، یک دستگاه کارآمد و مناسب برای گردگیری و واکس زدن کفش ها می باشد که تاثیر بسزایی در تمیزی و نظافت منازل و ورودی آپارتمان ها و محیط کار می گذارد. از اماکن مورد استفاده واکس زن خانگی می توان به؛ منازل ، آپارتمان ها ، ادارات  و شرکت های کوچک ، فروشگاه های کوچک اشاره کرد. دستگاه  واکس زن خانگی در مقایسه با دستگاه واکس زن اداری از سایز و ابعاد کوچک تری برخوردار می باشد و از لحاظ حمل و نقل و جا به جایی راحت تر است. در مدل های خانگی به دلیل کوچک تر بودن ابعاد نسبت به مدل واکس زن اداری معمولا از دو برس گردگیری و برس واکس زن مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل وجود فقط یک برس جهت واکس زدن کفش ها باید فقط از یک رنگ واکس مایع استفاده شود، اما با توجه به رنگ های متنوع کفش ها ، واکس های مایع در رنگ بندی مشکی،  سورمه ای ، قهوه ای و بی رنگ وجود دارند که بهتر است در واکس زن خانگی از واکس مایع بیرنگ استفاده شود تا جهت واکس زدن تمامی کفش ها در رنگ های مختلف قابل استفاده باشد.فروشگاه اینترنتی صنعت جارو انواع واکس زن های خانگی را در دو مدل، واکس زن شارژی و واکس زن برقی طراحی کرده است. هم چنین واکس زن های خانگی گاهی به شکل جاکفشی طراحی می شوند که با قرار دادن چند قفسه نیز مکانی برای نگهداری کفش ها باشند و دیگر نیازی به مشخص کردن مکانی برای واکس زن خانگی نداشته باشید و با خرید واکس زن خانگی و پرداخت هزینه کم علاوه بر تمیز و براق کردن کفش ها یتان ، مکانی برای نگهداری کفش ها نیز فراهم می گردد. امروزه با توجه به مشغله زندگی و اهمیت زمان در انجام امور و مکانیزه شدن اکثر کارهای روزمره، دیگر کمتر کسی به روش سنتی و با واکس های پارافین دار که بر پایه نفت می باشد کفش های خود را تمیز می کنند، چرا که این امرعلاوه بر زمان بر بودن و کثیف کردن دست ها موجب کثیف شدن سطح محیطی که عمل واکس زدن روی ان انجام می شود نیز می گردد و نه تنها مدت زمان زیادی باید صرف پاک کردن واکس از روی دست ها کرد، همچنین باید زمان زیادی جهت پاک کردن سطح زمین نیز در نظر گرفت که با استفاده از دستگاه واکس خانگی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو بدون تماس دست با کفش ها و آلوده شدن آن ها و در کمترین زمان ممکن کفش هایی براق و تمیز خواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

تفاوت جاروبرقی سطلی کارواشی با جاروبرقی دیواری کارواشی ؟

 

 

جاروبرقی سطلی کارواشی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو، یک دستگاه مکنده قوی جهت نظافت و جمع آوری زباله های خشک و تر درون خودروها ، در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی سطلی توانایی جمع آوری زباله های خشک و آلودگی های مایع ریخته شده درون خودروها را دارد. این دستگاه مکنده سطلی در کارواش هایی مورد استفاده قرار می گیرد که جهت جاروکشی و نظافت داخل خودروها مکان مشخصی قرار داده نشده است و هر خودرو پس از روشویی در همان محل جهت نظافت داخل خودرو باقی می ماند و این دستگاه مکنده سطلی می باشد که جهت نظافت داخل خودروهای موجود در کارواش توسط کاربران  جا به جا می گردد. بنابراین امکان ضربه خوردن به دستگاه مکنده سطلی برخلاف جاروبرقی کارواشی دیواری بسیار بیشتر می باشد که به این منظور جهت ماندگاری بیشتر دستگاه مکنده باید دستگاهی با جنس بدنه فلزی یا فولاد ضد ضربه انتخاب شود تا خط و خش حاصل از ضربه به دستگاه کمتر دیده شود. این دستگاه مکنده سطلی ظاهری بسیار ساده دارد و جالب است بدانید که جنس فلزی این دستگاه ارزان تر از جنس استیل ضد زنگ آن می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه مکنده سطلی جای مشخصی جهت نظافت داخل خودروها ندارد، بنابراین به دلیل این که در هنگام استفاده از دستگاه مکنده سطلی در معرض تابش نور آفتاب قرار می گیرد و همچنین ضربه به دستگاه مکنده و احتمال خیس شدن هنگام روشویی خودروهای دیگر، در مقایسه با جاروبرقی کارواشی دیواری از استهلاک و احتمال فرسایش بالاتری برخوردار می باشد و طول عمر کمتری نسبت به جاروبرقی کارواشی دیواری دارد. با توجه به مطالب ذکر شده جهت کم کردن استهلاک جاروبرقی سطلی کارواشی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو، با توجه به مزیت جا به جایی دستگاه مکنده بهتر است در مواقعی که نیاز به استفاده از دستگاه مکنده نمی باشد دستگاه مکنده سطلی به دفتر کارواش منتقل شود تا از صدمه خوردن و نورخورشید در امان باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا