بازار

خرید ویلچر برقی

ویلچر برقی
ویلچر یک کمک حرکتی ارزشمند برای کسانی است که توانایی راه رفتن ندارند یا از نظر توانایی محدود هستند و به آنها کمک می کند استقلال خود را حفظ کنند و فعال بمانند. ویلچرها سبک های مختلفی دارند که می تواند تصمیم گیری در مورد ویلچر مناسب را سخت کند. یکی از راه‌های ساده‌سازی فرآیند خرید، پرسیدن سؤالاتی است که برای کمک به محدود کردن انتخاب شما طراحی شده‌اند.

هنگام خرید ویلچر، مهم است که به دقت فکر کنید که چه کسی از آن استفاده خواهد کرد. این شامل در نظر گرفتن اندازه، وزن و نیازهای حرکتی کاربر است. ضروری است که نوع، اندازه و طرح مناسب ویلچر انتخاب شود تا به بهترین نحو با نیازهای خاص فرد مطابقت داشته باشد. به طور کلی، ویلچرهای تاشو سبک وزن بیشترین راحتی را فراهم می کنند.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام ویلچر برقی، نوع فاصله بین دو محور است. ویلچرها می توانند سه یا چهار چرخ داشته باشند. سه صندلی چرخدار قابلیت مانور بیشتری دارند، در حالی که ویلچرهای چهارچرخ ثبات بیشتری را ارائه می دهند. علاوه بر این، ویلچرهای دستی، ویلچرهای برقی یا ویلچر برقی باید تصمیم گیری شود. ویلچرهای برقی و برقی اغلب صندلی راحت تری نسبت به ویلچرهای دستی دارند و همچنین از عملکردهای تخصصی تر پشتیبانی می کنند.

فاکتور بعدی که در هنگام خرید ویلچر باید در نظر گرفت، بودجه است. ویلچرهای دستی می توانند از حدود 50 تا 2000 دلار متغیر باشند. ویلچرهای برقی معمولاً بین 3000 تا 12000 دلار قیمت دارند و تعدادی ویژگی پیشرفته مانند صندلی های بالابر و تکیه گاه برقی در دسترس هستند. در حالی که برخی از این صندلی ها ممکن است در ابتدا گران به نظر برسند، اما می توانند کیفیت زندگی و آرامش ذهنی فوق العاده ای را برای کاربر فراهم کنند و پولی که به خوبی خرج می شود.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام قیمت ویلچر برقی مورد توجه قرار می گیرد، بالشتک ویلچر است. مهم ترین نکته ای که در انتخاب بالشتک ویلچر باید به آن توجه کنید این است که باید به خوبی نصب شود. بالشتک باید فشار روی باسن و ران ها را به حداقل برساند، وزن را به طور مساوی توزیع کند و موقعیتی را برای حالت و راحتی بهتر فراهم کند. اندازه و شکل کلی کوسن باید با شکل بدن، اندازه و قدرت کاربر مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، ویلچرها باید به یک تکیه گاه پشتی، پشتی سر، و تکیه گاه دستی و همچنین زیرپایی قابل تنظیم برای ساق پا مجهز شوند.

همچنین تعدادی ویژگی اضافی وجود دارد که هنگام خرید ویلچر باید در نظر بگیرید. اینها می توانند شامل ضد تخلیه، نگهدارنده فنجان، حامل های اکسیژن، قفل قطعات برق، کیسه های ذخیره سازی و کنترلرها باشند. تمام این ویژگی‌ها باید حول آن چیزی باشد که به بهترین وجه برای نیازهای کاربر مناسب است.

در نهایت، قبل از خرید ویلچر برقی، مهم است که با یک متخصص حرکتی متخصص مشورت کنید. یک متخصص واجد شرایط، مشخصات، ویژگی‌ها، لوازم جانبی و آنچه که برای کاربر بالقوه مناسب‌تر است را درک خواهد کرد. علاوه بر این، بسیاری از صندلی‌های چرخدار دارای ضمانت‌نامه‌های سازنده هستند، بنابراین حتماً در مورد آن پرس و جو کنید.

در نتیجه، خرید ویلچر برای کسانی که فاکتورهایی را که باید در نظر گرفته نمی‌دانند، پیچیده و طاقت‌فرسا باشد. مهم است که دقیقاً بدانید چه کسی از ویلچر استفاده خواهد کرد و ویلچر را بر اساس اندازه، وزن و محیط حرکتی آنها انتخاب کنید. پس از آن، روند خرید می تواند بسیار آسان تر شود و با کمک یک متخصص واجد شرایط، افراد می توانند ویلچر مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا