مطالب متفرقه

معرفی 5 سایت معتبر تعمیرات لپ تاپ

سایت لپ تاپ بهار

مجموعه لپ تاپ بهار(blsco.ir) با مدیریت مهندس محمدرضا حیدری در سال 1383 به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات , واردات و پخش قطعات لپ تاپ با برند BLS در کشور کویت شروع به کار کرد . پس از کسب موفقیت های متوالی با شعار همیشه با شما اقدام به گسترش شعب در شیراز و اصفهان کرد .سپس لپ تاپ بهار قدم در راه به نهایت رساندن خدمت رسانی در زمینه کاری خود و تعیین استاندارد های جدید در بازار کار شیراز و ایران گذاشت وفعالیت خود را به صورت فیزیکی و آنلاین ادامه و گسترش می دهد .هدف مجموعه www.blsco.ir  در اختیار گذاشتن بزرگترین مجموعه قطعات لپ تاپ در ایران برای هر ایرانی در فاصله چند کلیک است . مجموعه ای عظیم از بزرگترین برند های جهان همچون ایسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای خریدهر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ , صفحه نمایش , رم , کیبرد , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد .

سایت دلتوس

تعمیر لپ تاپ یکی از خدمات دلتوس است. متخصصان دلتوس تمامی اقدامات لازم برای تعمیر ، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، که برای لپ تاپ شما نیاز باشد را انجام می‌دهند. از آن جایی که هدف ما در دلتوس آسودگی خاطر شماست در زمینه تعمیرات انواع لپ تاپ های مختلف خدماتی همچون: راه اندازی لپ تاپ، سرویس لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ، عیب یابی لپ تاپ، تعویض قطعات لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، نصب نرم افزار بر روی لپ تاپ، تعویض دوربین وب کم لپ تاپ، تعمیر و یا تعویض مادربورد لپ تاپ، تعویض صفحه نمایش لپ تاپ، تعویض LED لپ تاپ، تعویض LCD لپ تاپ، تعویض لولا لپ تاپ، تعویض فن، تعویض سوکت شارژ لپ تاپ، تعویض تاچ پد و دیگر خدماتی از این قبیل را به صورت کاملا تخصصی ارائه می نماید‌‌.همچنین لازم به ذکر است که در دلتوس هرگونه تعمیر لپ تاپ با گارانتی پس از تعمیرات انجام می شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی در قسمت مورد تعمیر قرار گرفته، نسبت به بر طرف سازی آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

سایت lapfix

شرکت جام جم با سابقه ۱۴ ساله در زمینه فروش و  تعمیرات کامپیوتر ، لپ تاپ و پرینتر و تمامی ادوات کامپیوتر با کارگاهی مجهز به بروزترین ابزارهای دنیا و متخصصین مجرب در این زمینه اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در زمینه های ذکر شده میباشد.

خدمات این مرکز شامل : فروش نوت بوک ، لپ تاپ ، رایانه رومیزی و لوازم اداری میباشد و در زمینه خدمات و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سیستم های اداری سابقه چندین ساله دارد لذا تعمیرات لپ تاپ ، کامپیوتر ، پرینتر و تمامی ادواتی که به کامپیوتر مربوط میشود را انجام میدهد از جمله : تعمیر لپ تاپ ، تعمیر کامپیوتر ، تعمیر هارد دیسک ، بازیابی اطلاعات از دست رفته ( تمامی پلت فرم ها) ، تعمیر پرینتر ، شارژ کاتریج ، تعمیر کارت گرافیک ، تعویض چیپست ، تعمیر ECU خودرو

سایت notebookservice

نمایندگی لپ تاپ سرویس با داشتن تیمی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات انواع لپ تاپ کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع لپ تاپ ، با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

لپ تاپ سرویس ، برترین , مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ و با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیر فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیر به کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

خدمات دیگر ارائه شده در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از: نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در نمایندگی لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و… .

سایت a4baz

سرویس تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های کامپیوتری و انواع لپ تاپ است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار کامپیوتر را ثبت کنید.

تعمیر لپ تاپ در محل یکی از خدمات آچارباز است. متخصصان آچارباز تمامی اقدامات لازم برای تعمیر و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، که برای لپ تاپ شما نیاز باشد را انجام می‌دهند. هرگونه مشکلی از قبیل:

  • کند شدن کامپیوتر
  • شناسایی نشدن پاور
  • سوختن پاور کامپیوتر
  • خرابی گرافیک کامپیوتر
  • ویروسی شدن کامپیوتر
  • شناسایی نشدن درایورها
  • خرابی کارت صدا کامپیوتر
  • سوختن مادربورد کامپیوتر

 

  • بالا نیامدن ویندوز کامپیوتر
  • شناسایی نشدن هارد کامپیوتر
  • بوق‌های ممتد مادربورد کامپیوتر
  • ری استارت شدن پیاپی کامپیوتر
  • وجود پارازیت در زمینه تصاویر مانیتور
  • روشن شدن کامپیوتر با صدای ناهنجار
  • خاموش شدن کامپیوتر بلافاصله بعد از روشن شدن
  • و …

 

سایت استادکار

استاد کار مرجع آنلاین خدمات است؛ مکانی برای یافتن متخصصان خوش‌نام. استادکار دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و با شفافیت قیمت‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات، موجب رضایت خاطر شما می‌شود. با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به هزاران متخصص قابل اعتماد، تجربه متفاوت و هوشمندانه‌ای از دریافت صدها خدمت منزل، ساختمان و خودرو خواهید داشت. استادکار، انتخابی برای آسایش زندگی شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا