مطالب متفرقه

خرید هدیه سازمانی و اداری

خلاصه: اکثر شرکت های معتبر برای خرید یک هدیه ی مناسب با تعداد بالا و در قیمت مناسب دچار مشکل و سر درگمی هستند.

شرکت های معتبر و بزرگ به منظور نشان دادن توجه خود به کارکنانشان در طی ایامی خاص مانند شب عید ، روز کارمند ، روز کارگر ، روز مهندس ، سالروز تاسیس شرکت و… اقدام به دادن هدیه هایی به کارکنان می کنند و به عبارتی از زحمات آنان برای رشد و نمو شرکت دی طی سال تشکر می کنند. به همین جهت اتفاقی که هر سال رخ می دهد نوعی سر درگمی در انتخاب و خرید هدیه سازمانی آن شرکت است.

هرچقدر شرکت هابزرگتر و با اعتبار بیشتری باشند تمایل دارند نسبت به خرید هدیه اداری ارزشمند تر و خاص تری اقدام کنند. زیرا هر سال این مراسم تکرار می شود و درصورت تکراری بودن خرید هدیه تبلیغاتی در چشم کارکنان از ارزش می افتد و تمام هزینه های شرکت بابت خرید آن ها به هدر خواهد رفت. در همین راستا شرکت ها تمایل به خاص و جدید بودن هدیه ها دارند و اغلب به دلیل تعداد بالای هدیه های انتخاب شده باید کالاهایی با کمترین هزینه ی ممکن باشند.

یکی از هدیه هایی که می تواند مورد استقبال کار کنان قرار گیرد خرید ماگ های سفارشی با لوگو و یا متن تشکر شرکت باشد. اما شرکت هایی که ارزش بیشتری برای کارکنانشان قائل هستند می توانند برای اثبات این موضوع ماگ هر یک از کارکنان را مختص همان فرد سفارش دهند یعنی عکس همان فرد را روی ماگ بصورت اختصاصی برای تک تک کارکنان چاپ نمایند و یا متنی خاص و منحصر به فرد برای همان شخص بر روی ماگ چاپ نمایند.

این عملیات نه تنها روی ماگ بلکه روی تیشرت ، جاسوییچی ، پیکسل و … نیز قابل انجام است. اما به دلیل احتیاج افراد و بخوص کارمندان به لیوان برای نوشیدن در محیط شرکت معمولا چاپ بر روی ماگ ها از استقبال بهتری برخوردار است. به همین منظور ما سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که سفارشات چاپ تبلیغاتی را با تیراژ بالا همراه با کیفیت های بسیار عالی در قیمت مناسب تحویل شرکت ها می نماید. همچنین این سایت علاوه بر محصولات چاپی یکسری کادو های خاص که مناسب هدایای اداری و سازمانی هستند مانند گلدان های فانتزی و خاص در رنج تعدادی بالا با تخفیفی مناسب عرضه می کند. آدرس سایت:

Robubica.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا