مطالب متفرقه

عرضه انواع فارسی بر در فروشگاه اینترنتی چوبینر

در صنعت چوب برای برش قطعات چوبی و ام دی اف علاوه بر اره های کوچک دستی از ابزار آلات و ماشین آلات مختلفی همچون دورکن، پانل بر، فارسی بر، اره میزی، اره عمود بر و…. استفاده می شود. ابزار آلات برشی در مدل های مختلف با قابلیت های متفاوت تولید می گردند و بعضی از مدل های آن ها تخصصی و برای عملیات منحصر به خودشان طراحی گردیده اند. در این مقاله قصد داریم به چند نوع ابزار برشی که در صنعت چوب مهم و کاربردی هستند بپردازیم.

فارسی بر

فارسی بر یکی از پرطرفدارترین ابزار آلات برشی است که در کارگاه های خانگی، کوچک و بزرگ صنعت چوب استفاده می شوند. فارسی بر نیز مانند سایر اره ها در مدل های مختلف با کاربردهای متفاوت تولید می شود و متناسب با نیاز کارگاه انتخاب می گردد. از جمله قابلیت های اره فارسی بر می توان به برش های اریب، عمودی، افقی، فارسی و ترکیب برش اریب و 45 درجه اشاره نمود. لازم به ذکر است که از دیگر ویژگی های اره فارسی بر توانایی آن در برش های مکرر و پی در پی می باشد. فارسی بر در چند نوع مختلف تولید می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • اره فارسی بر ساده
  • اره فارسی بر کشویی
  • اره فارسی بر دستی

اره فارسی بر ساده

حرکت تیغه در اره فارسی بر ساده در جهت بالا و پایین می باشد و توانایی ایجاد برش اریب را ندارد. از اره فارسی بر ساده برای برش های اصلی از قبیل برش عمودی، افقی و فارسی می توان استفاده نمود. در این مدل اره فارسی بر محور به صورت عمودی و ثابت است و تیغه متحرک و چرخان به آن متصل می باشد.

اره فارسی بر کشویی

نمونه دیگر از انواع اره فارسی بر، مدل کشویی آن است. اره فارسی بر کشویی توانایی ایجاد برش های مختلف از قبیل عمودی، افقی، اریب، ترکیبی و… را دارد. کشویی بودن این مدل اره فارسی بر از امتیازات اصلی آن محسوب می شود و با کمک گرفتن از این حالت کشویی می توان پانل های عریض را نیز به راحتی برش زد.

اره فارسی بر دستی

مدل کاربردی و با قیمت مناسب در بین فارسی برها، نوع دستی آن است. فارسی بر دستی از سری ابزار های راحت و قابل کنترل بوده و برای هر کارگاهی بسیار مناسب می باشد، زیرا تنظیم زاویه در این اره فارسی بر بسیار ساده است و با قابلیت نگه دارنده خود از لغزش قطعه مقاومت می کند. چوبینر یکی از عرضه کنندگان انواع اره فارسی بر می باشد که مدل های متفاوتی از این ابزار کاربردی را عرضه می نماید. فارسی برهای دستی عرضه شده در این فروشگاه در مدل های اریب زن و زاویه خور با بهترین کیفیت به فروش می رسند.

قیمت اره فارسی بر

لازم به ذکر است که اره فارسی بر در مدل های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت مدل های مختلف اره فارسی بر می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

اره عمود بر

اره عمود بر با حرکت سریع رفت و برگشتی از بالا به پایین کار برش بر سطح چوب، فلز، کاشی، پلاستیک و… را انجام می دهد. اره عمود بر قادر به برش بر سطح مورد نظر با اشکال مختلف مدور، مربع و … می باشد و پیچیده ترین اشکال را با کمک این مدل اره می توان به راحتی برش زد. اره عمود بر در بعضی مدل ها توانایی برش در خطوط مستقیم را دارد و در بعضی مدل ها توانایی برش منحنی را نیز دارد؛ علاوه بر موارد ذکر شده اره عمود بر برش های زاویه ای با زاویه 45 را نیز انجام می دهد. یکی از مزایای قابل توجه در اره عمود بر برش صفحات از وسط پانل می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم در رابطه با انواع اره عمود بر اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم:

  • اره عمود بر شارژی
  • اره عمود بر صنعتی
  • اره عمود بر نیمه صنعتی

اره عمود بر شارژی

اره عمود بر شارژی برای انجام عملیات برش به کابل برق احتیاج ندارد و با کمک باتری تعبیه شده در آن کار می کند. اره عمود بر شارژی خطر برق گرفتگی و بریدن کابل را به طور کامل برطرف می کند همچنین نوع شارژی اره عمود بر قابل حمل می باشد.

اره عمود بر صنعتی

اره عمود بر صنعتی یک از انواع مختلف اره های عمود بر می باشد که قابل استفاده در کارهای سنگین و طولانی مدت می باشد. در قسمت جلوی اره عمود بر صنعتی گیربکسی وجود دارد که از چندین دنده تشکیل شده است که این دنده در عملیات سنگین و طولانی مدت به عنوان نیروی کمکی اره عمود بر ایفای نقش می کنند که قدرت و دوام اره را بالا می برند.

اره عمود بر نیمه صنعتی

اره های عمود بر نیمه صنعتی قدرت و توان کمتری نسبت به مدل صنعتی دارند. ساختار این مدل اره ها به شکلی طراحی شده است که مناسب کارگاه های نجاری و فلزی می باشند که حجم کمتری از برش کاری دارند و مدت زمان فعالیتشان کمتر از کارخانجات صنعتی بزرگ می باشد.

تیغ اره عمود بر

تیغ اره عمود بر همان طور که از نامش مشخص است به شکلی طراحی شده که بر روی اره عمود بر نصب می گردد. تیغ اره عمود بر جهت برش قطعات چوبی، ام دی اف، نئوپان، تخته سه لا، آهن و … را دارد. معمولا تیغ اره عمود بر در طول های مختلف کوتاه و بلند تولید می شود و دندانه های آن به شکلی طراحی می شوند که توانایی برش قطعات چوبی را از وسط پانل دارند.

قیمت اره عمودبر

لازم به ذکر است که اره عمودبر در مدل های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت مدل های مختلف اره عمودبر می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا